вторник, 2 декабря 2014 г.

Новорічні воскові саше.

"Свято наближається, свято наближається..."
Подобається мені кокаколівськареклама)))

Так ось, свято дійсно наближається. І хочеться зробити щось таке дивовижне та пахнюче до свят! Мені страшенно подобаються ароматні саше. Мішечки такі, знаєте? З різнотрав'ям) 
Але.... не поспішайте)

Дякуючи своїм друзям Сергієві та Гузель Костина, що мешкають у Болгарії, я потрапила на онлайн "Новогодний фестиваль для рукодельниц 2015" .

Дякую!!! Стільки цікавинок було на фестивалі, приємних та теплих зустрічей.

Ось там Світлана Івахненко навчила усіх робити справжні ароматні саше.
Ось що у мене вийшло.

Натуральний віск. Жовтий-жовтий, ароматний!!! Запах трішки підсилила ефіркою червоного мандарину.


Не тане, бо містить стеаринову кислоту.


Можна зробити дірочки, шнурочок і вуаля - ялинкова прикраса))


А я пішла далі чаклувати))) 
Ваша, Oxy)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Нам очень приятны Ваши отзывы и комментарии! Спасибо!