среда, 26 ноября 2014 г.

Зимовий захисний блиск для губ (кольоровий)

Зима на дворі і перший сніг приніс із собою радість та передноворічний настрій, та із морозом також приходить одна прикрість - губи тріскаються від морозу і стають надто сухими.
Декілька днів я протрималась із звичайною помадою, але вона, нажаль, не дає того захисту шкірі губ, що потрібен саме в зимовий період.
Сьогодні я зробила блиск для губ саме для зими - віск, масла, Д-пантенол та інші вітаміни зроблять свою чудо-дію. Та сьогодні мені спало на думку додати кольору за допомогою косметичного олівця для губ.
Тож презентую вашій увазі НОВИЙ зимовий захисний блиск ніжного натурального кольору.



2 комментария:

  1. Ой, для мене то річ першої необхідності. Як тільки холод — в мене губи щодня тріскають просто до ран. А цей бальзам рідкий, чи мені так здалося?

    ОтветитьУдалить
  2. У багатьох така проблема, Оксанко. Бальзам як помада, не рідкий, то блиск від світла. Лягає ніжно й рівномірно

    ОтветитьУдалить

Нам очень приятны Ваши отзывы и комментарии! Спасибо!