суббота, 5 июля 2014 г.

Шампунька , або як воно буває :))

Привіт, мої хороші!

Літо - пора благодатна. Стільки трав росте! Стільки корисного мильно-кремово-шампуневого можна наварити!!!
Ось і я назбирала листочків з айви, горіха, знайшла в своїх запасах троїцьку лепеху й зварила міцний відвар.
Задумала я шампуньку зварити )))
Але як в тій пісні: "сделать хотел грозу, а получил козу". Еге ж , і таке у нас миловарів трапляється. Ну... козу не козу, але трохи не те що мріялося у мене таки вийшло )

Зібрала я багато корисного для шампуньки.






ось ця штука й зробила "козу" з моєї "грози" 




горіхово-айвово-лепеховий відвар
(лепеха - то татарське зілля, аїр)


вогнетривкий посуд для змішування корисих речей


ось тут бовтається основа, відвар, Д-пантенол, екстракт чаю зеленого 
це водна фаза


 а тут жирна фаза - полісорбат-80, ефірка, олія ши, олія горіху, а "сніжок" то  BTMS


нагріли кожну фазу окремо, розчинилися "сніжки", змішали обидві фази, додали молочну кислоту, оптихен і.....

ось така шампунева емульсія у мене вийшла....


помила голову... як шампунь...
висохло волосся - є ефект кондиціонера, трохи пишніше стало, гарно розчісується...

думаю, що моя "коза" слугуватиме мені за маску-шампунь


ось такі вони будні мило-шампуневарів )))
Щасти вам,
ваша Oxy

3 комментария:

  1. )) ну и славно получилось! просто, очевидно ВФ увеличить в % надо было, а так очень даже )) А полисорбат-80 .....как ты с его "ароматом" борешься?

    ОтветитьУдалить
  2. да, Алёнка, нужно было увеличить ВФ. Да ладно, так попользую, посмотрю как будет. но волосы меня однозначно порадовали - по ощущениям стали толще как-то... нет этого бесящего пушка-разлетайки. с "ароматом" П - 80 я тут боролась эфиркой иланг-иланг. шампунька пахнет эфиром. и на основе П-80 делала гидрофильное масло. капала туда 3 капли эфирки чайного дерева. я люблю этот запах.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. а у меня не перебивает((( или меня уже "глючит", я его в гидрофилке использую

      Удалить

Нам очень приятны Ваши отзывы и комментарии! Спасибо!